A projekt címe: Forgóeszköz finanszírozás a SiKI Sütipari Kft-nél.

A szerződött Hitel összege: 25 000 000 Ft

A projekt tartalmának bemutatása:

Cégünk a kapott hitelt legnagyobb alapanyagbeszállítónk, a Gyermelyi Zrt. számláinak finanszírozására használta fel. A Gyermelyi Zrt-től vásároljuk a termékeink előállításához szükséges lisztet.

Hitelprogram azonosító jele: GINOP-8.3.5-18/B

Napelemes rendszer telepítése a SIKI Sütőipari Kft-nél Kissikátorban
A SIKI Sütőipari Kft 2020. évben a Gazdaságfejlesztési és Innovációs Operatív Program "Megújuló energia használatát, energiahatékonyság növelését célzó épületenergetikai fejlesztések támogatása" című felhívására pályázatot nyújtott be, melynek keretében 4,74 millió forint összegű vissza nem térítendő európai uniós támogatásban részesült. A fejlesztés eredményeképpen a 30 kWp teljesítményű kristályos napelemrendszer kiépítése és beüzemelése megtörtént.

A cég 1998-ban létesítette Kissikátorban pékségét. 23 éve készít kenyeret, pékárut, reform (teljes kiőrlésű) tésztákat, ill. természetes ízekkel ízesített termékeket, ma 30 féle terméket állít elő. Az éves felhasznált liszt mennyisége 400 t, az ízanyag mennyisége 6 t, átlagosan napi 1000 kg kenyeret és 1000 db péksüteményt készít.

A fejlesztés célja:

30 kWp teljesítményű kristályos napelemrendszer kiépítése és beüzemelése, hálózatra visszatermelő ad/vesz órával szerelt rendszer telepítése, mellyel cégünk a szükséges 47.566 kWh fogyasztás 70%-ának kiváltása zöldenergiával.

A fejlesztés eredménye:

Az elmúlt időszakban 47.566 kWh villamosáramfogyasztás volt, amely részbeni kiváltására napelemes rendszer került telepítésre az alábbi műszaki tartalommal: 80 db Longi LR4-60HPH 375W kristályos, 60 cellás, 25 év minimum 80%-os teljesítménygaranciával rendelkező, 16,7%-os modulhatékonysággal működő napelem, ami rendelkezik IEC61215 és IEC61730 tanúsítvánnyal. 1 db SolarEdgeSE25K inverter, 40 db Solar EdgeP600-5R optimalizálók IEC/EN 62109 és IEC/EN 62109-2 tanúsítvánnyal. Beépített Web User Interface, bármilyen WLAN rendszerrel, távoli adatgyűjtésre és távfelügyeletre alkalmas. A tetőszerkezetre 80 db alumíniumból készült tartó és rögzítő rendszer, átrozsdásodás, szél és hóteher elleni védelemmel.

30 kWp kapacitású napelemes rendszer telepítésével megújuló energiával 0 kg CO2 kibocsátással, évi 33.000 kWh zöldáramot termel, amivel 178,20 GJ primér energiamegtakarítást, ill. 24,83 tonna CO2 hatású gázkibocsátás csökkenést indukál. A fejlesztéssel évi 1,185 mFt költségmegtakarítás várható.

A projekt a Széchenyi 2020 program keretében valósult meg.

A projekt adatai:

  • a kedvezményezett neve: SIKI Sütőipari Kft.
  • a projekt címe: Napelemes rendszer telepítése a SIKI Sütőipari Kft-nél Kissikátorban
  • a szerződött támogatás összege: 4 736 935 Ft
  • a támogatás mértéke (%-ban): 55%
  • a projekt tényleges befejezési dátuma: 2021.08.12.
  • projekt azonosító száma: GINOP-4.1.4-19-2020-01660

A projekt címe: Komplex Infokommunikációs fejlesztés a SIKI SÜTŐIPARI GYÁRTÓ, KERESKEDELMI ÉS SZOLGÁLTATÓ Kft. számára

A szerződött támogatás összege: 19 763 674 Ft

A támogatás mértéke (%-ban): 40%

A projekt tartalmának bemutatása:

Pályázatunk keretében egy integrált vállalatirányítási rendszert szereztünk be, amely többféle dolgozói csoport munkarutinjába beépült a bevezetése a megfelelő betanítás után történt meg. A hatékonyság növelésének egyik fontos alapeleme a korszerű informatikai megoldásokkal támogatott üzletvezetés. Fontos számunkra, hogy a bevezetésre került rendszer figyelembe vegye vállalkozásunk egyedi elvárásait, ezért a fejleszteni kívánt célterületeket úgy választottuk ki, hogy a kapcsolódjanak meglévő munkafázisainkhoz, ill. elősegítsék azok egyszerűbb kivitelezését. A projekt során egy hibrid (felhőlapú és helyben telepített) megoldású rendszer bevezetésével fejlesztjük cégünk belső működését. A felhő alapú szolgáltatások esetében 3 célterületet jelöltünk meg, így az alábbi három modult vezettük be:

  • iWise Cloud22 Szolgáltatásmenedzsment
  • iWise Cloud22 Táv-és csoportmunka
  • iWise Cloud22 CRM

A szolgáltatásmenedzsment alkalmazásával lehetővé válik a szolgáltatási stratégia alkalmazása, a szolgáltatás tervezése. Így portfólió és katalógus kezelésére, kialakítására és a környezet menedzselésére is van lehetőség. Táv-és csoportmunka a cégen belüli hatékony információáramlást és a hibakezelés optimalizálásának biztosítását támogatja, valós idejű kommunikáció lehetőséget, osztott információs bázist biztosít a felhasználóknak. A CRM partnerekkel való kapcsolattartást, árajánlatok egyszerű elkészítését, vevői rendelések kezelését és az értékesítési folyamat támogatását biztosítja.

A helyben telepített modulok esetében 7 modult vezettünk be, melyek az alábbi funkcionális területekre fokuszálnak:

  • iWise Kontrolling
  • iWise Logisztika
  • iWise Munkaügy
  • iWise ERP
  • DVPEK
  • iWise Iratkezelés
  • iWise Tudásmenedzsment

A Kontrolling a vezetőség munkáját támogatja és segíti a vállalati döntéshozatalt. A Logisztika lehetőséget biztosít a raktár és készlet hatékony kezelésére, az árlista naprakész nyilvántartására, ill. a leltár még pontosabb elkészítésére. A Munkaügy modul a dolgozók munkaidejének pontos és egyszerű nyilvántartásában segít. Az iWise mobil alkalmazás segítségével okostelefonon is hozzáférhető a rendszer a felhasználók számára, megkönnyítve a rendszerhez való hozzáférést, alkalmazkodva a XXI. századi körülményekhez. A DVPEK modul segítségével a termékek pontosan a recept szerint fognak elkészülni, jelentősen javul az alapanyag felhasználás és a termékek minősége, csökken a selejt mennyisége. A működésünk során keletkezett számos dokumentum, bizonylat rendszerezett nyilvántartásában segíti munkánkat az Iratkezelés modul. Manapság a vállalatok életében elengedhetetlen fejlődési út a digitalizálás és a tudás fejlesztés, ezért is vezettük be a Tudásmenedzsment modult, mely által dolgozóink hozzáférhetnek az aktuális tudásanyaghoz, valamint a céghez kapcsolódó dokumentumokhoz.

A rendszer kiépítése a kivitelező feladata, melyet szolgáltatások keretében vettünk igénybe, mely tartalmazza a modulokhoz kapcsolódó adatmigrációt, azok testreszabását és a rendszerhez kapcsolódó oktatást.

A projekt keretében hálózati és hardver eszközöket is beszereztünk, melyek a rendszer kiépítését és megfelelő használatát segítik.

Projektünk megvalósítása során eleget teszünk az előírt tájékoztatási kötelezettségeknek (a honlapunkon a projekthez kapcsolódó tájékoztató megjelenítése és "C" típusú tábla készítése) is.

A projekt befejezési dátuma: 2020.09.28.

Projekt azonosító száma: GINOP-3.2.2-8-2-4-16-2017-00456

A kedvezményezett: SIKI SÜTŐIPARI GYÁRTÓ, KERESKEDELMI ÉS SZOLGÁLTATÓ KFT.

A projekt címe: Munkahelyi képzések a SIKI Sütőipari Kft-nél

A projekt azonosító: GINOP-6.1.6-17-2018-00121

A szerződött támogatás összege: 14 524 088 Ft

A támogatás mértéke (%-ban): 100 %

A projektidőszak: 2019.01.06. - 2019.12.06.

A projekt alapvető célja hasznos munkahelyi képzések lebonyolítása a SIKI Sütőipari Kft-nél.

A projektet egy igényfelmérés előzte meg, ahol azt tapasztaltuk, hogy az IKT kompetencia fejlesztése mellett olyan képzésekre van munkavállalóinknak szükségük, amelyek a munkavégzésbeli hatékonyságot, a kommunikációs hatékonyságot fejlesztik. E kívánalmaknak feleltethető meg az alábbi 3 tervezett képzés: Folyamattervezési, -szervezési tréning, a Szervezetek működése a gyakorlatban tréning, illetve az Érzelmi intelligencia tréning. A fentieken túl az igényfelmérés során 2 olyan terület merült fel, ahol fejlesztés szükséges: információbiztonság, adatvédelem, illetve pénzügyi ismeretek.

A projekt során megvalósuló valamennyi képzés külső szolgáltatótól vásárolt képzés lesz. A képzések közül az Információbiztonság, adatvédelem képzés kapcsolódik az Ipar 4.0 megoldások alkalmazásához (azon belül is az informatikai adatvédelem célterületéhez kapcsolódik).

Vállalkozásunk jövőbeli humán-erőforrás szükségletét tekintve a folyamatos fejlődésnek köszönhetően további munkavállalók felvételét tervezzük a középtávú fejlesztési tervünkben.

A képzések ütemezését úgy határoztuk meg, hogy tekintettel kívántunk lenni a képzésben résztvevő munkavállalók érdekeire (pl. leterheltségi szintek, szabadságolási időszakok).

A tervezett képzések célja, hogy a fejlesztendő tevékenységeinket megfelelő struktúrában, hatékonyan tudjuk működtetni. Hozzájárulnak a folyamat és teljesítménymenedzsment javításához, a munkavégzés támogatásához, az ügyfelek eléréséhez, az üzleti modell fejlesztéséhez, kiegészítve az adatvédelmi és táblázatkezelési kompetenciák fejlesztésével.

Nagy reményekkel, és elvárásokkal látunk hozzá a pályázat megvalósításához.